i'm the back

Fick vara häst idag eftersom inte Jaime kom, så det blev jag och Sabina. Det gick mycket bra men bandet till vagnen vred sig igen, haha! Kan det vara så svårt att he det rätt? Nu så har vi även förlängt bandet eftersom jag alltid fick vagnen på hälarna! ajj! inte alls skönt!
Jag blir så sur när alla kommer in och ropar att vi måste skynda på med hästen! Men vi har ju koll på det där! Vi tar inte på oss dräkten 10 minuter innan, pga att jag där bak klarar inte av att stå framåtböjd så länge! Och alla klagar också på att vi går så sakta! Men vagnen är så trög och när banden är så kort så kan vi inte gå fort för då får jag ju vagnen i hälarna! you get it?
Haha, varje gång vi står vid kanten på scenen och väntar på att få gå in så är det alltid folk som klappar mig på ryggen och överallt! Haha fick till och med massage en gång, men det var inte alls skönt! ^^

Imorse såg 8an från Finnbacken och några fler musikalen, och de såg inte alls ut att gilla den. Men syster(som går i 8an) tyckte den var bra. Och hon tyckte den var rolig dessutom. Mest när Moa dansade! Hihi och det kan jag förstå :) Klockan halv 1, såg småttingarna musikalen och de var en bättre publik! De klappade händerna iallafall! :) Ikväll är det föreställning för allmänheten igen och mamma, Carro och Erik ska dit och se! :) kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide