bildbomb

Jag har ju varit lite seg på att lägga upp bilder, men nu har jag kollat igenom alla bilder på kameran och mobilen så nu finns det massor av bilder att lägga upp. Bilder från typ kanske ett år tillbaka till nu, men jag lägger nog inte upp alla bilder i detta inlägg. Utan delar upp det lite, annars blir det nog bara grygt. Let's bomb!

Denna bild tog jag på Doris när hon skulle åka med i epan till ica, haha gud vad hon skakade! Sött ;] eller hur!?

Vi var ute och gick med Doris i vintras och det slutade med att Carro och Erik låg på marken och blev slickad i ansiktet av Doris, haha! Brottad ner av en hund (y) och spottad på, hehehh ;p

Jag, Anton och Carro kom på ett helt nytt spel, och det var riktigt kul. Har ni ett biljardbord, biljardboll och handskar med ganska mycket vadd så är ni redo för det awesomaste spelet vi kommit på.

Här har vi min pärla! Som tar mig fram och åter överallt ♥ Vet inte vad jag skulle göra utan min prins. Jag fattar inte hur jag klarat av åren innan jag skaffade epan, hahah men det känns typ så! ^^ I love!

Min underbara syster! ♥ Fan vilket tråkigt liv jag skulle ha utan dig! På denna bild gick vi hem från stugan (haha lugn, stugan ligger jätte nära hem) ^^

Hahah, detta är ett lite lustigt sätt att somna på! x] Speciellt så som Erik ligger! Jag skulle då inte kunna somna om jag låg sådär! Hahah skulle ni?
Orkar för nu inte lägga upp fler bilder, men kommer såklart fler senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide