tog ett tag

Jag sa ju att jag skulle lägga upp bilder på de senaste jag beställt efter och köpt. Så här kommer det..
Ett sånt här linne i både vitt och svart. Jag vart lite besiken att de var randiga i matrialet men det kan jag leva med! Gillar inte heller att de var lite genomskinliga..

Tubtoppen ska jag ha under skolavslutningsklänningen eftersom den var så genomskinlig den med. Fast jag måste dessutom fixa en BH utan band. Som sitter där den ska ;)

Linnet till höger ska jag skicka tillbaka eftersom det snurrar sig i kanterna och det var alldeles för kort..

Tröjan till vänster gillar jag starkt men måste också skicka tillbaka den.. Den var kort i längden och armara lika så. Längst ut i armarna och nedre kanten var den jätte trång och inge stretch alls. Vart en brottningsmatch varje gång man skulle ur eller in i tröjan! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide