You smile, I smile

Jag skrev ju att jag inte hade någon present till mamma. Men efterom hon ville ha hjälp med att städa ur ett köksskåp så kom vi överens om att det var min present om jag städade det! (y) Så de blev min morsdagspresent till mami!♥ Samtidigt som vi städade ur skåpet så kom de ju fram saker som hon ville stänga. Men varför slänga när jag kan ta allt och spara tills jag flyttar hemifrån?! ;) hihi. Nu har jag en egen låda där jag packar ner saker inför flytten om några/många år, hehe ^^

Morsdagsmiddagen höll inte rum på Sportbaren utan det blev faktiskt Golden Bar iår. Själv så körde jag bil dit och det gick ju bara super! Vad annars?! Men vilket äventyr det blir varje gång vi äter någonstans med släkten! x] Ikväll så tog det en halvtimma innan vi fick beställa. Men maten kom fort iallafall, trodde vi då! För Magdalena fick sin kycklingrulle jätte fort men tog jätte lång tid innan vi andra fick det vi beställt. Haha tillslut så kom en som jobbade där och sa att hon fått en annans kyckling rulle ^^ haha. Så de tog den av henne, hahhah ;p Sedan när vi andra äntligen fick det vi beställt så sa Tomas: Skynda er ta en tugga så dom inte hinner komma och ta maten från er! Hahah kulkul! x] Det där kanske blev lite rörigt att läsa?!

Efteråt så skulle mamma till jobbet och jodda en liten stund så vi andra raggade runt lite och jag övade bland annat start i backe och det gick jätte bra! :)

Nu så blir det massa bullätande. Jag har själv gjort såna där bullar som typ är knytna, hihi ^^. Tycker dom ser så himla goda ut! ;]

Fast de bullar jag har gjort ser absolut inte lika fina ut som på bilden ovan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide