V

Har just sett en film vid namn V men jag är så himla trött att jag inte orkar skriva så mycket om den. Men jag såg inte början av den så den var lite svår att förstå..:/

Jag tycker inte filmen var så bra eftersom den var så svår att förstå.. Jag rekomenderar inte filmen till er som inte gillar typ skepp..heheh aah typ?! (A) Fan va trött jag äe!

"En utomjordisk ras kommer till jorden med till synes goda avsikter, endast långsamt för att avslöja deras verkliga intriger de mer inrotad i samhället blir de."

Jag översatte det där på google translate från engelska. Jag fatta typ inte vad

det står, så.. Men filmen får två stjärnor av mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide