Vad ni kommer se här

I bloggen så skriver jag om min vardag och vad som händer i den. Jag spelar fotboll i Betsele IF dam och jag skriver här om hur det gott på matcher/vissa träningar och vad som händer med/kring laget. Jag brukar även kolla på en massa filmer vid lov och helger och jag skriver då här i bloggen lite om dom och vad jag tycker om filmerna och så..
Sedan så lägger jag precis som alla andra bloggare in musik, videoklipp som jag tycker om och gillar. Jag skriver även om det jag shoppar och köper.. mhh kkul? ;) hih
Jag försöker även göra lite bloggklassiker, t.ex. hiss/diss om ni fattar.. sedan om ni har fler exempel på såna så säg gärna till! Jag vill ha saker att skriva om! ;)
Sedan så försöker jag lägga in mycket bilder för att få det lite roligare att läsa. Det är ju aldrig kul att läsa en blogg med bara text!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide