shop in the shops

Jag känner att jag mår lite bättre nu faktiskt och jag kollade febern för ett tag sedan men ingenting! Så det kanske blir Umeå imorgon, fast nu ska vi inte dra nånting hastigt för jag kan ju må förjävla dåligt imorgon när jag vaknar upp!?
I Umeå så hoppas jag på att hitta ett par svarta läderbyxor (fast fejk), vanliga svarta byxor, nå typ av tröjor och typ BH/trosor/sockar ;) Fast det blir väl som det alltid blir: kommer hem med allting förutom det jag bestämt att jag skulle köpa! ;) hihi. typiskt!

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

De var ju skönt att du är piggare

2011-09-03 @ 18:50:59
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide