hey sweetie, well I need you here tonight

Å vad vackert väder det varit dom senaste dagarna och jag har stekt i solen varenda dag och nog har jag fått färg. Det ser jag ju till och med själv! yey :) En dag visade termometern 48 grader och en annan 30 grader så nog har det varit varmt! Igår var jag med Frida och Tobbe, vi köpte glass och jordgubbar och njöt av sommarvärmen på Korpberget! Lite tragiskt att man bara fått tillfälle att göra sånt en gång på heela sommaren.. för det här vädret har vi ju inte haft!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ahh gu va härligt de ser ut!

2012-08-23 @ 22:41:56
URL: http://malinmalinmalins.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide