TELLING PEOPLE YOU'RE TIRED, WHEN IN REALITY, YOU'RE JUST SAD.

Igår städade jag mitt rum för första gången på jätte länge och va skönt att äntligen ha koll på allting igen! Nu vet jag vars allt är och nu kan jag inte slänga nånting på golvet för då ser det bara skitit ut. Det funkade förut när det redan låg 8 grejer på golvet för då såg det ju typ "okej" ut. Skit samma, på kvällen drog jag ut med JN, Rebecka, Martin och några fler och jag hade verkligen jätte kul. Träffade nytt folk och bara njöt! :) Tack för kvällen!
La upp ett foto på instagram igår och det såg ut såhär.. (följ mig förresten; soorlin)
"Brukar vara så att man vaknar till fågelkvitter. Här är det tvärt om, somnar till de ljuva stämmorna istället!;)"
Idag har jag som vi kanske räknat ut varit myyycket trött och att fira farmor en sådan dag är väl kanske inte det bästa.  Men, that's life. Ibland mår man bättre och ibland sämre. Önska jag för att framtid kunde stanna på det "bättre".

Kommentarer
Postat av: linah

fin blogg<3

2012-05-03 @ 19:19:15
URL: http://linahsarkodiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide